Barbora Vodičková
Pozornosť detí v materskej škole – námety a aktivity
Brožúra s názvom Pozornosť detí v materskej škole sa venuje momentálne veľmi aktuálnej téme, keďže z roka na rok stúpa počet detí s poruchami pozornosti. So zámerom pomôcť ich včasnému odhaleniu je v brožúre téma spracovaná v naozaj ucelej podobe, v akej ešte nebola inde spracovaná. Brožúra je spracovaná v súlade s inovovaným ŠVP pre materské školy. Autorka je liečebná pedagogička a riaditeľka súkromnej MŠ - tejto téme sa dlhodobo venuje. Výhody brožúry: *Prináša praktické aktivity, ktoré sa dajú rôzne modifikovať (nie jednorazové). *Jej obsah je okamžite využiteľný v praxi. *Predstavuje pomôcku pre učiteľky pri riešení problémov detí s pozornosťou. OBSAH 1. Úvod 2. Prečo dnešná doba nepraje detskej pozornosti? 2.1 Počítač a učenie v ranom detstve 2.2 Televízia 2.3 Multitasking 3. Pozornosť – základné vymedzenie 3.1 Pozornosť a učenie 3.2 Pozornosť a sebaregulácia (self-regulation) 4. Poruchy pozornosti 4.1 Prejavy ADHD/ADD 4.2 Keď nejde o ADHD 4.3 Nebezpečenstvo začarovaného kruhu 4.4 Potreba včasnej intervencie 4.5 Postoj a možnosti učiteľky 5. Podpora pozornosti a sebaregulácie v predškolskom veku 5.1 Odkaz Montessoriovej pre dnešnú pedagogiku 6. Praktická časť 6.1 Výtvarné aktivity 6.2 Psychomotorické a hrové aktivity 6.3 Dramaticko-hrové aktivity 7. Záver
Brožúra s názvom Pozornosť detí v materskej škole sa venuje momentálne veľmi aktuálnej téme, keďže z roka na rok stúpa počet detí s poruchami pozornosti. So zámerom pomôcť ich včasnému odhaleniu je v brožúre téma spracovaná v naozaj ucelej podobe, v akej ešte nebola inde spracovaná. Brožúra je spracovaná v súlade s inovovaným ŠVP pre materské školy. Autorka je liečebná pedagogička a riaditeľka súkromnej MŠ - tejto téme sa dlhodobo venuje. Výhody brožúry: *Prináša praktické aktivity, ktoré sa dajú rôzne modifikovať (nie jednorazové). *Jej obsah je okamžite využiteľný v praxi. *Predstavuje pomôcku pre učiteľky pri riešení problémov detí s pozornosťou. OBSAH 1. Úvod 2. Prečo dnešná doba nepraje detskej pozornosti? 2.1 Počítač a učenie v ranom detstve 2.2 Televízia 2.3 Multitasking 3. Pozornosť – základné vymedzenie 3.1 Pozornosť a učenie 3.2 Pozornosť a sebaregulácia (self-regulation) 4. Poruchy pozornosti 4.1 Prejavy ADHD/ADD 4.2 Keď nejde o ADHD 4.3 Nebezpečenstvo začarovaného kruhu 4.4 Potreba včasnej intervencie 4.5 Postoj a možnosti učiteľky 5. Podpora pozornosti a sebaregulácie v predškolskom veku 5.1 Odkaz Montessoriovej pre dnešnú pedagogiku 6. Praktická časť 6.1 Výtvarné aktivity 6.2 Psychomotorické a hrové aktivity 6.3 Dramaticko-hrové aktivity 7. Záver
| Jazyk | slovenský |
| Vydavateľ | Dr. Josef Raabe Slovensko, s.r.o. |
| Rok vydania | 2016 |
| Počet strán | 94 |
| Typ viazania | Paperback |
| Hmotnosť (g) | 130 g |
| Rozmery (š-v-h) | 208x146 |
| EAN | 9788081402395 |
| Dodacia doba | nedostupné |














