Dana Balažovičová, Alexandra Hanáková, Miriam Laušová
Rozvíjame zručnosti predškoláka
Publikácia – metodický materiál Rozvíjame zručnosti predškoláka s podnadpisom Metodický materiál pre učiteľky MŠ na rozvoj zrakového vnímania, grafomotorických a matematických zručností u predškolákov (podklady na kopírovanie) oboznamuje učiteľky v materských školách s kritériami školskej spôsobilosti a s požiadavkami, ktoré by malo dieťa pri nástupe do základnej školy spĺňať. Teoretická časť sa venuje kritériám nástupu dieťaťa do základnej školy: veku, telesnej, psychickej, pracovnej, sociálnej a emocionálnej spôsobilosti. Praktická časť obsahuje 100 pracovných listov, ktoré slúžia na rozvoj grafomotorických a matematických zručností a zrakového vnímania. Pracovné listy sú logicky označené: * GZ – pracovné listy na rozvoj grafomotorických zručností – zamerané na precvičenie grafomotoriky, vizuálno-motorickej koordinácie a zmyslového vnímania, * MZ – pracovné listy na rozvoj matematických zručností – zamerané na podporu rozvoja priestorovej orientácie, rozoznávania farieb a geometrických tvarov, * ZV – pracovné listy na rozvoj zrakového vnímania – zamerané na zrakovú diferenciáciu, zrakovú analýzu a syntézu a rozlišovanie reverzných figúr. Obsah: I. Teoretická časť - Školská spôsobilosť 1. Vek 2. Telesná spôsobilosť 3. Psychická spôsobilosť 3.1 Zrelosť kognitívnych funkcií 3.1.1 Vnímanie 3.1.2 Pamäť a myslenie 3.1.3 Pozornosť 3.1.4 Reč 3.1.5 Grafomotorika a kresba 4. Pracovná spôsobilosť 5. Sociálna a emocionálna spôsobilosť 6. Školská nespôsobilosť 7. Individuálne psychologické vyšetrenie školskej spôsobilosti II. Pracovné listy 1. Rozvoj grafomotorických zručností (GZ) 2. Rozvoj matematických zručností (MZ) 3. Zrakové vnímanie (ZV)
Publikácia – metodický materiál Rozvíjame zručnosti predškoláka s podnadpisom Metodický materiál pre učiteľky MŠ na rozvoj zrakového vnímania, grafomotorických a matematických zručností u predškolákov (podklady na kopírovanie) oboznamuje učiteľky v materských školách s kritériami školskej spôsobilosti a s požiadavkami, ktoré by malo dieťa pri nástupe do základnej školy spĺňať. Teoretická časť sa venuje kritériám nástupu dieťaťa do základnej školy: veku, telesnej, psychickej, pracovnej, sociálnej a emocionálnej spôsobilosti. Praktická časť obsahuje 100 pracovných listov, ktoré slúžia na rozvoj grafomotorických a matematických zručností a zrakového vnímania. Pracovné listy sú logicky označené: * GZ – pracovné listy na rozvoj grafomotorických zručností – zamerané na precvičenie grafomotoriky, vizuálno-motorickej koordinácie a zmyslového vnímania, * MZ – pracovné listy na rozvoj matematických zručností – zamerané na podporu rozvoja priestorovej orientácie, rozoznávania farieb a geometrických tvarov, * ZV – pracovné listy na rozvoj zrakového vnímania – zamerané na zrakovú diferenciáciu, zrakovú analýzu a syntézu a rozlišovanie reverzných figúr. Obsah: I. Teoretická časť - Školská spôsobilosť 1. Vek 2. Telesná spôsobilosť 3. Psychická spôsobilosť 3.1 Zrelosť kognitívnych funkcií 3.1.1 Vnímanie 3.1.2 Pamäť a myslenie 3.1.3 Pozornosť 3.1.4 Reč 3.1.5 Grafomotorika a kresba 4. Pracovná spôsobilosť 5. Sociálna a emocionálna spôsobilosť 6. Školská nespôsobilosť 7. Individuálne psychologické vyšetrenie školskej spôsobilosti II. Pracovné listy 1. Rozvoj grafomotorických zručností (GZ) 2. Rozvoj matematických zručností (MZ) 3. Zrakové vnímanie (ZV)
| Jazyk | slovenský |
| Vydavateľ | Dr. Josef Raabe Slovensko, s.r.o. |
| Rok vydania | 2011 |
| Počet strán | 114 |
| Typ viazania | Paperback |
| Hmotnosť (g) | 300 g |
| Rozmery (š-v-h) | 300x215 |
| EAN | 9788089182701 |
| Dodacia doba | nedostupné |













