J. Antošík

Dejiny značiek

Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády, podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha, odvaha, vytrvalosť, viera v správnosť či úspech riešenia alebo zdanlivo jednoduchej myšlienky. Sú to príbehy plné tragédií, nehôd, zrád, márnivostí a nevraživostí, ktoré neraz hlboko naštrbili rodinné a firemné vzťahy. Sú to aj príbehy o peniazoch, sláve, bohatstve, ambíciách, opojnosti, ale aj príbehy plné invencie, myšlienok, splnených túžob a radosti z vytvárania niečoho trvácneho. Akýmsi spoločným menovateľom týchto príbehov nie je ich šťastný koniec, lebo ešte nijaký koniec nemajú, sú to príbehy, ktoré sa odvíjajú aj naďalej, sú trvácne, lebo produkty alebo služby, ktoré tieto firmy zaviedli, majú nadčasový rozmer väčšinu z nich veľmi dôkladne preveril čas, a to bez ohľadu na segment a klientelu, na ktoré sa zameriavali. Dejiny značiek prinášajú príbehy automobilových konštruktérov, módnych návrhárov, výrobcov športového oblečenia či obuvi, luxusných hodiniek, hudobných vydavateľov, vedcov a vynálezcov, investorov aj radových zamestnancov naprieč rozmanitými výrobnými odvetviami. Hovorí sa, že každá doba má svojich hrdinov. Hrdinami knihy Dejiny značiek sú zakladatelia, riaditelia, manažéri, vynálezcovia či radoví zamestnanci firiem, ktorých široký ohlas, výrobné portfólio, dizajn, kvalita spracovania a výroby, krása, funkčnosť, užitočnosť či mnohé iné, ale jedinečné vlastnosti ovplyvnili spoločnosť, a to v celosvetovom meradle. Mnohé firmy zmenili spotrebiteľské správanie, ako to nebojácne dosiahol Henry Ford, keď sa rozhodol ponúknuť automobil produkt určený len pre najvyššie vrstvy spoločnosti širokým masám amerických pracujúcich. Vlastníctvo produktov niektorých značiek neprepožičiavalo len status bohatstva, ale aj vyjadrenie túžby po jedinečnosti, inakosti, dobrodružstve. Iné firmy zasa prišli s niečím čisto populárnym, s niečím na rozptýlenie života, s niečím na rozveselenie ducha. Kategórie

Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády, podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha, odvaha, vytrvalosť, viera v správnosť či úspech riešenia alebo zdanlivo jednoduchej myšlienky. Sú to príbehy plné tragédií, nehôd, zrád, márnivostí a nevraživostí, ktoré neraz hlboko naštrbili rodinné a firemné vzťahy. Sú to aj príbehy o peniazoch, sláve, bohatstve, ambíciách, opojnosti, ale aj príbehy plné invencie, myšlienok, splnených túžob a radosti z vytvárania niečoho trvácneho. Akýmsi spoločným menovateľom týchto príbehov nie je ich šťastný koniec, lebo ešte nijaký koniec nemajú, sú to príbehy, ktoré sa odvíjajú aj naďalej, sú trvácne, lebo produkty alebo služby, ktoré tieto firmy zaviedli, majú nadčasový rozmer väčšinu z nich veľmi dôkladne preveril čas, a to bez ohľadu na segment a klientelu, na ktoré sa zameriavali. Dejiny značiek prinášajú príbehy automobilových konštruktérov, módnych návrhárov, výrobcov športového oblečenia či obuvi, luxusných hodiniek, hudobných vydavateľov, vedcov a vynálezcov, investorov aj radových zamestnancov naprieč rozmanitými výrobnými odvetviami. Hovorí sa, že každá doba má svojich hrdinov. Hrdinami knihy Dejiny značiek sú zakladatelia, riaditelia, manažéri, vynálezcovia či radoví zamestnanci firiem, ktorých široký ohlas, výrobné portfólio, dizajn, kvalita spracovania a výroby, krása, funkčnosť, užitočnosť či mnohé iné, ale jedinečné vlastnosti ovplyvnili spoločnosť, a to v celosvetovom meradle. Mnohé firmy zmenili spotrebiteľské správanie, ako to nebojácne dosiahol Henry Ford, keď sa rozhodol ponúknuť automobil produkt určený len pre najvyššie vrstvy spoločnosti širokým masám amerických pracujúcich. Vlastníctvo produktov niektorých značiek neprepožičiavalo len status bohatstva, ale aj vyjadrenie túžby po jedinečnosti, inakosti, dobrodružstve. Iné firmy zasa prišli s niečím čisto populárnym, s niečím na rozptýlenie života, s niečím na rozveselenie ducha. Kategórie

Jazyk slovenský
Vydavateľ Aleph
Rok vydania 2019
Počet strán 342
Typ viazania Pevná väzba
Hmotnosť (g) 640 g
Rozmery (š-v-h) 135-210
EAN 9788089491186
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Najväčší obchodník na svete
-9%
Og Mandino
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
Koncentrace
-9%
Bailey Chris
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,71 €
12,48 €
Mezinárodní turismus
-70%
Monika Palatková
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,90 €
3,90 €
Hodnocení - Management do kapsy 12
-83%
Frank Scott-Lennon
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
5,89 €
1,00 €
Kincukuroi - Umenie liečiť emočné rany
-9%
Tomás Navarro
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Metóda Wima Hofa - Aktivujte svoj fyzický aj mentálny potenciál a prekonávajte vlastné limity
-9%
Wim Hof
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,90 €
15,38 €
12 pravidiel pre život
-9%
Jordan B. Peterson
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
19,90 €
18,11 €
Pozitívny líder
-9%
Jan Mühlfeit
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
19,99 €
18,20 €

Pozreli ste si: