Miroslav Majtán

Manažment

Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na užitočné i nevyhnutné nástroje a podrobujú analýze funkcie riadiaceho procesu, určujú krivku systémového vymedzenia a definíciu funkčnej pôsobnosti v organizačnej štruktúre podnikateľských subjektoch ozrejmujú základnú schému riadenia odvetvových zložiek v podnikateľských firmách, uvádzajú a charakterizujú komplexné súbory manažérskeho systému a subsystému riadenia. Mapujú poslanie, zhodnocujú vytvorenie komplexného sieťového podnikateľského systému a sféry trhovej ekonomiky, zhodnocujú obraz trhu, v jeho objeme, štruktúre, dynamike a konkurencie. Určujú strategický riadiaci, marketingový a kontrolný systém, inovácie produktov i vzťahy reprodukcie výroby a pomenovávajú ďalšie činnosti, ktoré predstavujú kreatívne a efektívne jadro podnikania a manažérskeho riadenia. Doplnená a inovačne prepracovaná vysokoškolská učebnica, vzhľadom na jej aktuálny obsah, iste poslúži aj podnikateľom, ktorí sa zaujímajú o zlepšenie hodnôt – ukazovateľov rastu rentability a efektivity manažérskeho riadenia.

Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na užitočné i nevyhnutné nástroje a podrobujú analýze funkcie riadiaceho procesu, určujú krivku systémového vymedzenia a definíciu funkčnej pôsobnosti v organizačnej štruktúre podnikateľských subjektoch ozrejmujú základnú schému riadenia odvetvových zložiek v podnikateľských firmách, uvádzajú a charakterizujú komplexné súbory manažérskeho systému a subsystému riadenia. Mapujú poslanie, zhodnocujú vytvorenie komplexného sieťového podnikateľského systému a sféry trhovej ekonomiky, zhodnocujú obraz trhu, v jeho objeme, štruktúre, dynamike a konkurencie. Určujú strategický riadiaci, marketingový a kontrolný systém, inovácie produktov i vzťahy reprodukcie výroby a pomenovávajú ďalšie činnosti, ktoré predstavujú kreatívne a efektívne jadro podnikania a manažérskeho riadenia. Doplnená a inovačne prepracovaná vysokoškolská učebnica, vzhľadom na jej aktuálny obsah, iste poslúži aj podnikateľom, ktorí sa zaujímajú o zlepšenie hodnôt – ukazovateľov rastu rentability a efektivity manažérskeho riadenia.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Sprint dva
Rok vydania 2016
Počet strán 408
Typ viazania brožovaná
Hmotnosť (g) 229 g
Rozmery (š-v-h) 210x148
EAN 9788089710270
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Zver
-9%
David Manga
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Po stopách nášho sveta na 12 ilustrovaných mapách
-9%
Tim Marshall
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,49 €
11,37 €
Obrázkový slovník zo slovenského jazyka - pre 2. – 4. ročník ZŠ s VJM
Mária Halásová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
26,00 €
Labky, krídla, chvostíky
-9%
Mária Štefánková
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
7,95 €
7,24 €
Vražda je zvyk
-9%
Agatha Christie
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,90 €
12,65 €
Kráľovná Alžbeta II. a kráľovská rodina
-9%
autor neuvedený
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
49,90 €
45,41 €
Rozšantená abeceda
-9%
Dana Hlavatá
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
11,90 €
10,83 €

Pozreli ste si: