William C. Taylor

Ako pracujú maverici - Prečo v biznise víťazia najoriginálnejšie myšlienky

Zoznámte sa s novátormi, ktorí dnes vytvárajú budúcnosť biznisu. Ich nezvyčajné nápady a prevratné stratégie sa môžu stať vaším podnikateľským plánom na dvadsiate prvé storočie. Ponúkajú lepší (a možno v budúcnosti jediný možný) spôsob, ako riadiť biznis a obstáť v konkurencii. Biznis vo svojej tradičnej podobe je minulosťou. V odvetví za odvetvím stráca stará garda pôdu pod nohami a naopak firmy, ktoré kedysi považovali za čudákov, opovážlivcov a divoké karty – teda za maverikov – víria stojaté vody na trhu a zaznamenávajú výrazný úspech. A má to svoj dôvod: v tomto čase tvrdej konkurencie, obrovskej súťaživosti a neustálej inovácie je iba jeden spôsob, ako obstáť – zasadzovať sa za niečo, čo má hlbší zmysel. To je poznatok, ktorý získate od firiem, manažérov a podnikateľov v knihe Ako pracujú maverici. Títo všetci v podnikaní víťazia vďaka zmenenému pohľadu na to, ako sa robí biznis. Našli nové a vzrušujúce odpovede na výzvy, ktorým čelia organizácie každej veľkosti a lídri v každej oblasti – ako formovať svoju stratégiu, ako prichádzať k novým nápadom, ako si vytvoriť lepší vzťah so zákazníkmi a ako podnietiť ľudí, aby dosahovali mimoriadne výsledky. Kto sú títo maverici? Sú to nové divízie zavedených spoločností ako ING Group, samostatné jednotky fungujúce v rámci obrovských gigantov ako IBM či Procter&Gamble, populárni inovátori ako HBO a Pixar, spoločnosti s netradičným prístupom ako Southwest Airline či Goldcorp, malé a nonkonformné firmy ako Cranium a Craigslist či dravé high-tech spoločnosti typu TopCoder. Všetky tieto spoločnosti ponúkajú nové a zároveň fascinujúce prístupy, z ktorých si každý môže niečo odniesť pre vlastný biznis. Ich úspech dokazuje, že: • Ak ste iní, všetko je iné • Zdieľané hodnoty sú dôležitejšie ako predajné hodnoty • Spoločnosť s najbystrejšími zákazníkmi vyhráva • Niekto nie je sám taký chytrý ako všetci dokopy • Charakter je rovnako dôležitý ako diplom • Skvelí lídri sa nikdy neprestanú učiť Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj ka-riérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí pomôže rozmýšľať veľkorysejšie, mieriť vyššie a víťaziť presvedčivejšie. WILLIAM C. TAYLOR je spoluzakladateľ a redaktor časopisu Fast Company. Počas jeho vedenia získal časopis početné ocenenia (vrátane dvoch cien National Magazine) a medzi manažérmi a podnikateľmi si získal zanietených stúpencov. Je autorom stĺpca „Under New Management“ v New York Times a publikuje eseje a interview s CEO v Harvard Business Review. So svojou manželkou a dvomi dcérami žije vo Wellesley v Massachusetts. POLLY LaBARRE strávila osem rokov ako šéfredaktorka Fast Company. Písala články o stratégii, tvorivosti a osobných úspechoch a bola jedným z usporiadateľov zhromaždení časopisu Real Time. Mala možnosť osloviť podnikateľskú verejnosť na celom svete a objavila sa v Good Morning America, CNBC a PBS’s Nightly Business Report. Žije v New Yorku.

Zoznámte sa s novátormi, ktorí dnes vytvárajú budúcnosť biznisu. Ich nezvyčajné nápady a prevratné stratégie sa môžu stať vaším podnikateľským plánom na dvadsiate prvé storočie. Ponúkajú lepší (a možno v budúcnosti jediný možný) spôsob, ako riadiť biznis a obstáť v konkurencii. Biznis vo svojej tradičnej podobe je minulosťou. V odvetví za odvetvím stráca stará garda pôdu pod nohami a naopak firmy, ktoré kedysi považovali za čudákov, opovážlivcov a divoké karty – teda za maverikov – víria stojaté vody na trhu a zaznamenávajú výrazný úspech. A má to svoj dôvod: v tomto čase tvrdej konkurencie, obrovskej súťaživosti a neustálej inovácie je iba jeden spôsob, ako obstáť – zasadzovať sa za niečo, čo má hlbší zmysel. To je poznatok, ktorý získate od firiem, manažérov a podnikateľov v knihe Ako pracujú maverici. Títo všetci v podnikaní víťazia vďaka zmenenému pohľadu na to, ako sa robí biznis. Našli nové a vzrušujúce odpovede na výzvy, ktorým čelia organizácie každej veľkosti a lídri v každej oblasti – ako formovať svoju stratégiu, ako prichádzať k novým nápadom, ako si vytvoriť lepší vzťah so zákazníkmi a ako podnietiť ľudí, aby dosahovali mimoriadne výsledky. Kto sú títo maverici? Sú to nové divízie zavedených spoločností ako ING Group, samostatné jednotky fungujúce v rámci obrovských gigantov ako IBM či Procter&Gamble, populárni inovátori ako HBO a Pixar, spoločnosti s netradičným prístupom ako Southwest Airline či Goldcorp, malé a nonkonformné firmy ako Cranium a Craigslist či dravé high-tech spoločnosti typu TopCoder. Všetky tieto spoločnosti ponúkajú nové a zároveň fascinujúce prístupy, z ktorých si každý môže niečo odniesť pre vlastný biznis. Ich úspech dokazuje, že: • Ak ste iní, všetko je iné • Zdieľané hodnoty sú dôležitejšie ako predajné hodnoty • Spoločnosť s najbystrejšími zákazníkmi vyhráva • Niekto nie je sám taký chytrý ako všetci dokopy • Charakter je rovnako dôležitý ako diplom • Skvelí lídri sa nikdy neprestanú učiť Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj ka-riérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí pomôže rozmýšľať veľkorysejšie, mieriť vyššie a víťaziť presvedčivejšie. WILLIAM C. TAYLOR je spoluzakladateľ a redaktor časopisu Fast Company. Počas jeho vedenia získal časopis početné ocenenia (vrátane dvoch cien National Magazine) a medzi manažérmi a podnikateľmi si získal zanietených stúpencov. Je autorom stĺpca „Under New Management“ v New York Times a publikuje eseje a interview s CEO v Harvard Business Review. So svojou manželkou a dvomi dcérami žije vo Wellesley v Massachusetts. POLLY LaBARRE strávila osem rokov ako šéfredaktorka Fast Company. Písala články o stratégii, tvorivosti a osobných úspechoch a bola jedným z usporiadateľov zhromaždení časopisu Real Time. Mala možnosť osloviť podnikateľskú verejnosť na celom svete a objavila sa v Good Morning America, CNBC a PBS’s Nightly Business Report. Žije v New Yorku.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Eastone Books
Rok vydania 2008
Počet strán 288
Typ viazania pevná s prebalom
Hmotnosť (g) 520 g
Rozmery (š-v-h) 225x155
EAN 9788089217878
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Veľká štvorka - Skrytá tvár spoločností Amazon, Apple, Facebook a Google
-9%
Scott Galloway
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,95 €
13,61 €
Staň sa tou pravou
-9%
Sheleana Aiyana
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,99 €
15,47 €
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup
Seth Godin
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,54 €
Online marketing
-9%
Kolektiv
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
11,99 €
10,92 €
Kryptovojny
-9%
Erica Stanford
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,90 €
13,56 €
Základy marketingu - 2.vydání
Miroslav Karlíček
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,96 €
Dobré vibrácie, dobrý život
-9%
Vex King
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,90 €
13,56 €
Svet podľa Elona Muska - Génius alebo podvodník? Vedecký pohľad na jeho projekty
-9%
Olivier Lascar
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,95 €
13,61 €