Marco Spies, Katja Wenger
Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age
This illustrated, extensively updated guide focuses on branded interaction design (BIxD), the brand-oriented design of interactive applications.
68,95 €
Zadajte prosím Váš e-mail a budeme Vás informovať keď bude kniha dostupná
This illustrated, extensively updated guide focuses on branded interaction design (BIxD), the brand-oriented design of interactive applications.
Jazyk | anglický |
Vydavateľ | Thames & Hudson Ltd |
Počet strán | 352 |
Typ viazania | Hardback |
Hmotnosť (g) | 1486 g |
Rozmery (š-v-h) | 269 x 203 x 33 |
EAN | 9780500023709 |
Dodacia doba | nedostupné |
Dalšie obľúbené tituly z kategórie:
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
11,90 €
10,83 €
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,90 €
11,74 €
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
27,96 €
25,45 €