A. Blaho, I. Kalaš, M. Moravčík
Programovanie pre 1. stupeň základnej školy, 2. diel (pracovný zošit)
Emil je unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného Štátneho vzdelávacieho programu a momentálne pokrýva celú oblasť programovania pre 1. stupeň základnej školy. Spolu pre prvý stupeň ponúkame aktivity v rozsahu 32 vyučovacích hodín. Emil prvýkrát buduje informatiku ako premyslený a systematický poznávací proces pre každého žiaka. Mení informatiku na novú formu bádania, riešenia problémov a spolupráce medzi predmetmi. Informatika s Emilom učí žiakov, ako zodpovedne žiť a pracovať v digitálnom prostredí, ako poznávať a meniť svet. Programovanie s Emilom rozvíja hlavne logické a algoritmické myslenie. Je vhodné ho na 1. stupni doplniť Živým zošitom, ktorý učí digitálne zručnosti (práca s textom, obrázkami, tabuľkami,...). Pracovný zošit je nevyhnutnou súčasťou vyučovania Programovania s Emilom. Pracovný zošit Programovanie s Emilom 1. diel (do r. 2023 pod názvom Informatika s Emilom 3) odporúčame pre 3. ročník základnej školy a zodpovedá prvým trom svetom v softvéri, 2. diel (do r. 2023 pod názvom Informatika s Emilom 4) odporúčame pre 4. ročník základnej školy a korešponduje so štvrtým svetom v softvéri. Materiál však môžete zaradiť aj do nižších alebo vyšších ročníkov poďla potrieb vašej školy a jej školského vzdelávacieho programu. Pre prácu s Emilom je potrebné najprv absolvovať školenie a následne si zakúpiť softvér Úlohy v softvéri a v pracovnom zošite sú prepojené. Okrem nich obsahuje pracovný zošit aj pexeso a iné papierové skladačky, ktoré zaujímavým a dômyselným spôsobom prispievajú k rozvoju logického a informatického myslenia. Program obsahuje súbor 87 úloh, ktoré na seba logicky nadväzujú a ktorých náročnosť postupne stúpa. Pre prácu so softvérom je nevyhnutné, aby každý žiak v triede mal svoj vlastný pracovný zošit. Emila je možné používať na tabletoch (Android alebo iOS) alebo počítačoch pripojených na internet.
Emil je unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného Štátneho vzdelávacieho programu a momentálne pokrýva celú oblasť programovania pre 1. stupeň základnej školy. Spolu pre prvý stupeň ponúkame aktivity v rozsahu 32 vyučovacích hodín. Emil prvýkrát buduje informatiku ako premyslený a systematický poznávací proces pre každého žiaka. Mení informatiku na novú formu bádania, riešenia problémov a spolupráce medzi predmetmi. Informatika s Emilom učí žiakov, ako zodpovedne žiť a pracovať v digitálnom prostredí, ako poznávať a meniť svet. Programovanie s Emilom rozvíja hlavne logické a algoritmické myslenie. Je vhodné ho na 1. stupni doplniť Živým zošitom, ktorý učí digitálne zručnosti (práca s textom, obrázkami, tabuľkami,...). Pracovný zošit je nevyhnutnou súčasťou vyučovania Programovania s Emilom. Pracovný zošit Programovanie s Emilom 1. diel (do r. 2023 pod názvom Informatika s Emilom 3) odporúčame pre 3. ročník základnej školy a zodpovedá prvým trom svetom v softvéri, 2. diel (do r. 2023 pod názvom Informatika s Emilom 4) odporúčame pre 4. ročník základnej školy a korešponduje so štvrtým svetom v softvéri. Materiál však môžete zaradiť aj do nižších alebo vyšších ročníkov poďla potrieb vašej školy a jej školského vzdelávacieho programu. Pre prácu s Emilom je potrebné najprv absolvovať školenie a následne si zakúpiť softvér Úlohy v softvéri a v pracovnom zošite sú prepojené. Okrem nich obsahuje pracovný zošit aj pexeso a iné papierové skladačky, ktoré zaujímavým a dômyselným spôsobom prispievajú k rozvoju logického a informatického myslenia. Program obsahuje súbor 87 úloh, ktoré na seba logicky nadväzujú a ktorých náročnosť postupne stúpa. Pre prácu so softvérom je nevyhnutné, aby každý žiak v triede mal svoj vlastný pracovný zošit. Emila je možné používať na tabletoch (Android alebo iOS) alebo počítačoch pripojených na internet.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Indícia, s.r.o. |
Rok vydania | 2025 |
Počet strán | 40 |
Typ viazania | brožovaná |
Rozmery (š-v-h) | 297x210 |
EAN | 9788082760333 |
Dodacia doba | nedostupné |